Nog een klein weekje - Reisverslag uit Oijen, Nederland van Manon Gennip - WaarBenJij.nu Nog een klein weekje - Reisverslag uit Oijen, Nederland van Manon Gennip - WaarBenJij.nu

Nog een klein weekje

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 November 2011 | Nederland, Oijen

Hoi Allemaal,

Ik kan het me nog goed herinneren hoe we een aantal jaren terug er flink op los fantaseerden over wat we later allemaal gingen doen. Bovenaan ons lijstje stond een wereldreis maken als we klaar waren met onze studie. Helaas is dat 2e nog niet gelukt, maar onze wereldreis zit er wel aan te komen!

Over 6 nachtjes slapen, zitten Sascha en ik in het vliegtuig richting de andere kant van de wereld. Vandaar dat ik vast een 'bijna op reis verslag' maak met de nodige informatie erin voor de thuisblijvers en mensen die het interessant vinden om te weten waar we uithangen.

Zoals ik al zei vliegen we zaterdag 12 november a.s. om half 8 richting Londen, waar we een kleine tussenstop houden en overstappen op t vliegtuig rechtstreeks naar Sydney. Eenmaal daar aangekomen laten we Australië nog even voor wat het is en trekken we door naar Christchurch, Nieuw-Zeeland. Door het 12 uur durig (!) tijdsverschil komen we maandagmiddag 14 november om half 2 aan op plaats van bestemming. Vanuit daar trekken we met de bus en backpackend het Zuider eiland en Noorder eiland door en vliegen we op 2e kerstdag naar Melbourne, Australië waar we de eerste week verblijven om de stad de bezichtigen en flink Nieuwjaar te gaan vieren! Vanaf dat moment hebben we 3 maanden de tijd om met de bus de oostkust langs te gaan en al zijn schoonheden te bekijken. Op zondagmiddag 25 maart moeten we zorgen dat we in Cairns op het vliegveld staan om via Singapore weer terug te vliegen naar de Nederlandse aardbodem waar we dan op maandagochtend aankomen.

Maargoed zo ver is het nog lang niet, want de pret moet nog beginnen! De voorbereidingen zijn al een heel eind getroffen, maar zoals altijd valt er de laatste week ook nog het een en ander te regelen.

Afgelopen vrijdag hebben we ons afscheidsfeestje gehouden voor alle vrienden en vriendinnen en zijn we bedolven onder de mooie, lieve en persoonlijke cadeautjes, woorden en is er zelfs een lied voor ons geschreven op de melodie van Brabant. Nogmaals super bedankt allemaal, we kunnen terugkijken op een superavond en hebben nog een hoop presentjes om er aan terug te kunnen denken.

Zo nu zijn jullie allemaal op de hoogte wat betreft de plannen van ons en het volgende verslag zal komen vanuit de andere kant van de wereld.

Zoals Guus Meeuwis het mooi verwoord: Niemand wacht op ons alleen geluk.

Liefs Manon.

• 07 November 2011 - 12:23

Marly:

Oh wat spannend allemaal! Ik ga zeker meelezen, super :)
    xxxxx

• 07 November 2011 - 16:19

Femke:

hee manon ik zal je volgen;)
    succes en heel veel plezier toe gewenst;)
    grtjes femke uit oijen;)

• 08 November 2011 - 12:29

Danique:

Hoi Manon,

Veel plezier in Australië is echt een super land!!

Groetjes,
    Danique

• 08 November 2011 - 13:11

Lobke:

HA Manon!

Onwijs veel plezier & een hele goede reis! Geniet van alles wat je ziet& probeer vooral heeel veel foto's en filmpjes te maken voor later!
    Ik ga je volgen!

xx, Lobke
    ps. als deze reis nu niet leuk wordt, is Egypte of Indonesië misschien ook wel leuk voor de volgende keer!? :P

• 10 November 2011 - 07:40

Paul:

Hey manon!
    Bij jou is het dus ook bijna zo ver, super leuk. Ik ga je blijven volgen en hoop dat je het net zo leuk hebt als ik nu!
    Groetjes

• 12 November 2011 - 10:50

Maartje:

Hey Manon een hele goede reis gewenst!
    Geniet ervan!